Saturday 19 July 2014

Say Hi! from Me to You *LOVE*

It’s been a while, huh? Welcome to the blog. Assalamualaikum

*Maaf. Gamba ini terlalu comel sangat. Mohon Kak Tita bagi kebenaran*

Saja je datang nak menjenguk blog aku ni. Sejujurnya, aku tak tahu nak paparkan kisah apa yg seterusnya. Since kehidupan yang aku lalui tidak serancak mana. Pergolakkan yang berlaku pun tiada penghujung nya, lebih-lebih lagi masalah keluarga. Ingin dikongsikan cerita sebagai paparan untuk menjadi tauladan dan pengajaran kepada kita semua, tapi sehingga kini aku masih menyusun tutur kata dan menyusun plot –plot agar tiada kekeliruan semasa membaca kisah yang bakal aku paparkan.

Aduh, bunyi dah macam nk keluarkan novel pom ade. Cewahh. X de la. Aku tak de la imaginasi yg tinggi untuk menghasilkan cerita yg vogue gitu. BTW, bila aq tatap balik blog aku ni, mostly ramai yg suke review pasal K-colly. Kenapa huh?


Nak tahu apa yang menghairankan aku pasal K-Colly tu, nantikan yg seterusnya daripada aku. Chow. Selamat Berbuka Puasa Semua J

No comments:

Post a Comment